Bestellen van teamkleding
Hoe kan ik mijn teamkleding bestellen?
Je kunt jouw teamkleding online bestellen met behulp van onze teamkledingmodule. Bestellen doe je in 3 stappen.
- Stap 1 - Selecteer het gewenste pakket.
- Stap 2 - Selecteer voor elke speler de maten van de gewenste artikelen.
- Stap 3 - Ga naar de winkelwagen en rond de bestelling af.
Kan ik een eigen pakket samenstellen?
Uiteraard. Je kunt het pakket helemaal zelf samenstellen zoals je wilt, door de gewenste artikelen te selecteren en in de winkelwagen te plaatsen.
Kan ik paskleding ontvangen?
Het is helaas niet mogelijk om paskleding te ontvangen. Dit om er zeker van te zijn dat jouw bestelling snel en volledig kan worden verzonden. De verzending van teamkleding is geheel kosteloos (wanneer je bestelling > €79 is).
Kan ik mijn teamkleding laten bedrukken?
Ja, bij VoetbalDirect bieden we de mogelijkheid om teamkleding te laten bedrukken.
Betaalmethodes
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
Wij bieden de volgende betaalmethoden aan: iDeal, Creditcard, PayPal, PassaSports Giftcard en SportsGiftcard. Alle betaalmethoden kan je gebruiken zonder bijkomende kosten. Je kiest de gewenste betaalmethode in de checkout. Op rekening (in de vorm van achteraf betalen via Riverty of Klarna) of factuur betalen is niet mogelijk. Uiteraard is het wel mogelijk om de betaling uit te stellen door met je creditcard te betalen.
Is het mogelijk om een teampakket te verdelen over meerdere facturen?
Het is helaas niet mogelijk om de teamkleding te splitsen op meerdere facturen. Omdat jouw teamkleding in één keer gefactureerd en verzonden wordt, kunnen we niet met meerdere facturen werken.
Zit er een BTW factuur bij het pakket?
Facturen worden helaas niet automatisch meegezonden, maar zijn wel te downloaden in je account. Log in en ga naar alle orders. Open de order waar je de factuur van wenst. Daar staat de factuur beschikbaar als PDF.
Verzenden en bezorgen
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Op werkdagen voor 21:30 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. Wij bieden daarnaast de optie om zelf een leverdag te kiezen. Dit kan je gemakkelijk doen tijdens het bestelproces.
Retourneren
Kan ik de kleding ruilen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om je bestelde artikelen om te ruilen naar een andere maat, kleur of artikel. Je kan in dit geval een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste artikel en het verkeerde artikel retourneren. Na ontvangst van het retourpakket, zal er een terugbetaling in orde worden gemaakt.
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Verpak de artikelen in een verzenddoos of -zak (let op: verwijder het oude verzendlabel indien je de originele verpakking gebruikt). Je kunt eenvoudig een verzendlabel aanmaken via ons retourportaal.